Yeezy 350
75 статейВзуття, яке закріпило місце Yeezy в культурі снікерів.
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Bone"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Slate"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Beluga"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Zebra"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Black & Red"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Static"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cream White"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Oreo"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Beluga 2.0"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Onyx"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Dazzling Blue"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Light"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Carbon"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Cinder"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Earth"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yecheil"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Cloud White"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Sesame"
- Yeezy
- Boost 350
- "Butter"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "True Form"
- Yeezy
- Boost 350 V2 GID
- "Glow"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Static"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Core Black & Red"
- Yeezy
- Boost 350
- "Pirate Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Beluga"
- Yeezy
- Boost 350
- "Jade Ash"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Ash Pearl"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Ash Blue"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Mono Ice"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Israfil"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Zyon"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cinder"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yeshaya"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yeezreel"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Citrin"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Yecheil"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cloud White"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Synth"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Lundmark"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Antlia"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Static Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Clay"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Semi Frozen Yellow"
- Yeezy
- Boost 350
- "Turtle Dove"
- Yeezy
- Boost 350
- "Oxford Tan"
- Yeezy
- Boost 350
- "Pirate Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "MX Rock"
350
Yeezy 350 вперше з'явилися в 2015 році на першому показі Yeezy на тижні моди в Нью-Йорку, який відбувся в День Святого Валентина. Дизайн відразу ж викликав ажіотаж серед модної спільноти Великого Яблука. Показ також був пов'язаний з матчем всіх зірок НБА, що змусило людей говорити про 350, в результаті чого інтерес до взуття перевищив інтерес до будь-якого попереднього модного релізу. Так народилася ера Yeezy.
Модель 350 була офіційно випущена в червні того ж року в чорно-сірій кольоровій гамі «Turtledove» за дизайнерською консультацією Вірджила Абло, засновника бренду вуличного одягу Off-White, та Демни Гвасалії, креативного директора Balenciaga. Стримана естетика включає верх з Primeknit та шнурки в стилі хайкінгу з того ж матеріалу та кольору. Нижче підошва Boost плавно переходить у взуття, створюючи ілюзію, що це єдине ціле. Єдина мета полягала в тому, щоб створити взуття, яке визначало свою епоху, щось з унікальним дизайном.
Наприкінці 2015 року успіх Boost 350 досяг свого піку на 29-й щорічній церемонії нагородження Footwear News, де він отримав нагороду «Взуття року». Його обмежений випуск викликав хвилю ажіотажу і бажання, що підняло вартість перепродажу і зробило взуття високоцінним і ексклюзивним товаром.
Коли Ye навчався дизайну взуття разом з Вірджилом Абло і під керівництвом Джузеппе Занотті, він поставив собі амбітну мету створити власну версію надзвичайно популярного Nike Roshe. Він навіть заявив, що хоче замінити Roshe. Це забезпечило Yeezy 350 чітку концептуальну основу як зручному, стильному взуттю для повсякденного життя. Але тільки після випуску V2 Каньє наблизився до того, щоб зробити 350 широко доступними кросівками.
V2 мав більш текстурований, еластичний верх, схожий на шкарпетку, що дало Ye ще більше творчої свободи для вираження своїх ідей. По-перше, він вшив на бічну частину взуття цифровим шрифтом напис «SPLY-350», що є акронімом від «Saint Pablo Loves You» (Святий Пабло любить тебе). Він також додав кілька нових стильових елементів, таких як тонка, зубчаста смужка з одного боку, виготовлена з синтетичного монофіламентного матеріалу для кращої повітропроникності, та збільшена підошва, яка тепер стала напівпрозорою. Оригінальна кольорова гама «Beluga» також додала яскравих кольорів, а її помаранчеві акценти поєднувалися з нейтральним кольором «gunmetal», створюючи класичний кросівок. З того часу V2 став найвпізнаванішим силуетом Yeezy завдяки величезній кількості випущених кольорів і версій. Одним з найвизначніших з цих дизайнів був колір Triple White 2018 року, який був випущений тиражем понад мільйон пар і збільшив популярність взуття серед набагато ширшої групи людей.
Yeezy Boost 350 — це модель, яка зробила Каньє Веста модним дизайнером. Він переписав правила співпраці зі знаменитостями і став шанованим творцем. Yeezy 350 досягли чогось особливого: шанувальники з нетерпінням чекають випуску кожної нової кольорової гами, а ажіотаж навколо дизайну залишається таким же високим, як і раніше. Ажіотаж, що триває донині, підтверджує, що 350 є одними з найважливіших кросівок усіх часів.