Nike Janoski
94 статейСтильні скейт-кросівки, що втілюють характер свого тезки.
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ Canvas
- "Black & White"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Checkerboard"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ SE
- "Pearl White"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ SE
- "Black Pony Hair"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ SE
- "City of Cinema"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ ‘Electric Pack’
- "Safari"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ ISO
- "Triple Black"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Monarch & Black"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Thunder Blue & Sundial"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Denim Turquoise"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Summit White"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Wolf Grey & Navy"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Black & White"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Cosmic Clay & Sail"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Burgundy Crush & Black"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Aster Pink & Armory Navy"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Court Purple & Black"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Blue Force & Campfire Orange"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Blue Force & Campfire Orange"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Pacific Moss & Black"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Sand Drift & Thunder Blue"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Summit White & Black"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Cool Grey & White"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Black & University Red"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Black & White"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ Premium
- "City of Style"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM
- "Black & White"
- Nike
- SB Stefan Janoski
- "Burgundy Crush"
- Nike
- SB Stefan Janoski
- "Court Purple & Black"
- Nike
- SB Janoski
- "Pine Green & Sail"
- Nike
- SB Stefan Janoski
- "Black & University Red"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Camo"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Alabaster & Chili Red"
- Nike
- SB Janoski+
- "Lilac & Medium Soft Pink"
- Nike
- Janoski SB Zoom Stefan Janoski
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM Premium
- "Cashmere"
- Nike
- SB Stefan Janoski Canvas OG x Wacko Maria
- "Leopard"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Sashiko Pack"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip RM x Leo Baker
- "Orange Label"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip RM x Matriz
- "Porte Alegre Plaza"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM x Violent Femmes
- "White & Yellow"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Obsidian"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Triple White"
- Nike
- Janoski G
- "White Gum"
- Nike
- Janoski G
- "Black Gum"
- Nike
- SB Air Max Stefan Janoski 2 Moc
- "Black & Pale Ivory"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Knicks"
С.Б. Яноскі
Стефан Яноскі катається на скейті в дивно розслабленому стилі, виконуючи сміливі трюки з легкою грацією, що робить їх особливо вражаючими. Це принесло йому захоплення і повагу в скейт-спільноті. У той же час, в особистому житті він є людиною з творчим духом, яка з дитинства любить мистецтво. До сьогоднішнього дня він має низку художніх хобі, таких як писання, гра на музичних інструментах, скульптура та живопис. Наприкінці нульових років поєднання його любові до скейтбордингу та вродженої творчої енергії привело до створення чудового взуття: знаменитих Nike Janoski.
Виходець з Каліфорнії Яноскі приєднався до Nike в 2002 році в рамках ініціативи зі створення відділу скейтбордингу Nike SB за допомогою експертних порад скейтбордистів. Згодом бренд усвідомив, що Яноскі — талановитий, пристрасний художник з конкретними уявленнями про те, яким має бути взуття для скейтбордингу, та непохитним, прямим ставленням до своєї роботи. Коротше кажучи, вони знайшли ідеального кандидата для розробки своєї наступної моделі взуття для скейтбордингу. Так почалося легендарне партнерство, яке змінило напрямок розвитку скейтбордингового підрозділу Nike.
На той час Яноські не подобалася більшість скейтбордних черевиків, тому, коли Nike представила йому потенційний дизайн, він відхилив його як за стилем, так і за функціональністю. Він був рішуче налаштований створювати власні ескізи, використовуючи художні навички, які він розвивав протягом усього життя. У юності він виріс у скейтбордній середовищі, де носили черевики, які не були створені для цього виду спорту, але випадково добре підходили для нього. Протягом 90-х років Nike випустила нові моделі баскетбольного взуття з більш товстою підошвою, які не давали того відчуття зв'язку з дошкою, яке так цінували скейтбордисти в попередніх моделях, що зробило їх менш популярними в цій спільноті.
Яноскі хотів повернути тоншу підошву і уникнути того, що він вважав надмірною амортизацією, яка була характерна для багатьох моделей того часу, щоб створити взуття, яке відповідало б потребам його спільноти. Він почав готувати ручні ескізи свого ідеального взуття для скейтбордингу, і після співпраці з старшим креативним директором Nike Джеймсом Арізумі та Кевіном Імамурою з Nike Footwear, Яноскі знайшов саме те, що хотів. Дизайн мав мінімалістичний силует, який повністю відрізнявся від інших моделей взуття Nike. Він мав дуже специфічні вимоги: не повинно було бути зайвих елементів, а тканина мала використовуватися в мінімальній кількості. Він попросив зробити плоский носок, язичок без додаткової підкладки та підошву товщиною з папір, щоб він міг відчувати дошку під ногами.
Для Яноскі це були основоположні аспекти дизайну, але його мінімалістичний підхід дещо відрізнявся від тодішньої мети Nike — демонструвати захоплюючий технологічний прогрес у кожній новій моделі. Nike очікувала чогось більш високотехнологічного, як у випадку з іншими співпрацями зі спортсменами, а не мінімалістичного дизайну, що нагадував минулу епоху. Однак Яноскі не злякався. Для нього Nike була брендом, який міг порушити традиції. Він точно знав, якими мають бути кросівки, і не хвилювався про те, що може втратити угоду. Зрештою, він створював дизайн через свою пристрасть до скейтбордингу, а не заради слави чи визнання. Якщо він мав отримати власні фірмові кросівки, то вони мали бути такими, які він любив, інакше не було сенсу це робити. Такий підхід дозволив йому твердо стояти на своєму, і в кінці кінців бренд погодився з його пропозиціями. Єдиним компромісом, на який пішов Яноскі, було додавання логотипу на верхній частині взуття. Він погодився з Арізумі, що це хороша ідея, щоб підкреслити, що це дизайн Nike, враховуючи, що взуття виглядало зовсім не так, як всі інші моделі.
Після узгодження дизайну прототип був відправлений на завод для виробництва. Він був настільки мінімалістичним, що спочатку Nike повідомили, що його неможливо виготовити, оскільки він був занадто низьким, щоб його можна було легально виробляти. Виявляючи довіру до простого, але нетрадиційного дизайну Яноські, Nike підписали низку відмов, які дозволили виготовити взуття — рішення, про яке вони, безсумнівно, не пошкодували в наступні роки.
Коли Nike SB Zoom Janoski з'явився на полицях магазинів у 2009 році, він був відомий просто як «Janoski». Любов скейтбордиста до свого спорту проявилася в його практичності, як і його розуміння потреб своїх однолітків. Стриманий стиль, відсутність амортизації та універсальність зробили її надзвичайно популярною, тому незабаром довелося замовити додаткову партію, щоб задовольнити зростаючий попит. У скейтбордистському співтоваристві ключем до успіху став дизайн, спеціально розроблений для скейтбордингу. Відповідно до мінімалістичної естетики, взуття мало дуже мало технологій, крім вулканізованої гумової підошви, компонента, який використовувався вже десятиліттями. Хоча це було вперше, коли її додали до взуття Nike SB, для скейтбордиста використання такого типу підошви було цілком логічним, оскільки вона забезпечувала чудове зчеплення і відчуття, що між райдером і дошкою майже нічого не стоїть. Вона також була напрочуд міцною і легко розношувалася, тому була готова до катання майже відразу після придбання.
Ця модель не тільки привернула увагу багатьох скейтбордистів, але й стала популярною за межами скейтбордингу. Простота, втілена в дизайні, була її найбільшою сильною стороною, оскільки вона була досить універсальною, щоб мати широку привабливість. Вона також була легкою у виробництві, що робило її набагато доступнішою за ціною та доступнішою, ніж багато інших моделей. Сам Яноські також був великим шанувальником цього взуття. З тонким язичком, довгим плоским носком і надзвичайно тонкою підошвою, вони були саме тим, на що він сподівався. Насправді, він був настільки захоплений ними, що катався на оригінальній парі, яку йому подарувала Nike, доки вони не зносилися.
З 2009 року було випущено багато версій Janoski, а Nike додала до останніх моделей деякі свої найсучасніші інновації. Модель отримала оновлення Air Max, яке виявилося одним з найпопулярніших випусків Nike SB за всю історію, була доповнена технологією Zoom і фігурувала в численних колабораціях. На честь десятирічного ювілею була випущена колекція Remastered Collection у чотирьох різних стилях: slip-on, velcro, low-top laced і mid-top laced, що ще раз продемонструвало її універсальність. Яноські навіть переконав Nike випустити кілька моделей RM без логотипу, що нарешті дозволило йому отримати мінімалістичні скейтбордистські черевики, про які він завжди мріяв.
Простий дизайн Janoski перевершив попередні моделі для скейтбордингу і став одним з найбільш продаваних силуетів Nike для скейтбордингу. Він поєднувався з величезною кількістю моделей Nike і користувався надзвичайною популярністю протягом усього свого існування. Як і сам чоловік, Nike Janoski є справжньою іконою як для спільноти скейтбордистів, так і для широкого загалу.