Nike Air Huarache
210 статейКросівки, натхненні черевиками для водних лиж, які стали улюбленим дизайном.
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Cool Blue & Black"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Wolf Grey & Star Blue"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Blue Tint"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Sail"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Triple Black"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Coffee Brown & Light Blue"
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Sea Glass & Lime Blast"
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Black & Light Smoke Grey"
- Nike
- Air Trainer Huarache x Corteiz
- "Light Bone"
- Nike
- Air Huarache 20Y24 x Patta
- "Saffron Quartz"
- Nike
- Air Huarache 20Y24 x Patta
- "White & Pink"
- Nike
- Air Huarache 20Y24 x Patta
- "Black"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Photon Dust & Gym Red"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Black & Lyon Blue"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Lakers Away"
- Nike
- Huarache Run
- "Iron Grey & Volt"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Monarch"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Dark Obsidian"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Cargo Khaki"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Cacao Wow & Light British Tan"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Hemp"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Coconut Milk & Sesame"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "White & Dusty Cactus"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Photon Dust & University Red"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Light Orewood Brown & Earth"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Summit White"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Light Iron Ore"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Black & Medium Ash"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Black & Anthracite"

- Nike
- Air Huarache
- "Sail & Wheatgrass"

- Nike
- Air Huarache
- "Light Madder Root"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Laser Orange"
- Nike
- Air Huarache Premium
- "Summit White & Comet Blue"

- Nike
- Air Huarache SP
- "Khaki & Madder Root"
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Summit White & Jade Ice"
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Coconut Milk"
- Nike
- Air Huarache
- "Chlorophyll"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Sanddrift"

- Nike
- Air Huarache
- "White & Bright Crimson"

- Nike
- Air Huarache
- "White & Pure Platinum"

- Nike
- Air Huarache
- "Concord"

- Nike
- Air Huarache
- "Triple Black"
- Nike
- Air Huarache
- "Emerald & Resin"
- Nike
- Air Huarache
- "Deep Magenta"

- Nike
- Air Huarache
- "Triple White"

- Nike
- Air Huarache
- "Triple Black"

- Nike
- Air Huarache
- "Orca"
- Nike
- Air Trainer Huarache Low
- "Black"
Air Huarache
Одного разу, під час поїздки на водних лижах, дизайнер Nike Тінкер Хатфілд був вражений тим, як неопренова конструкція його лижних черевиків підтримувала і пристосовувалася до його ніг. Будучи візіонером, Хатфілд, природно, захотів експериментувати з цим матеріалом, щоб побачити, чи можна його використовувати у взутті Nike. Ця прогресивна концепція привела до створення одного з найбільш революційних дизайнів бренду — Nike Huarache.
Незвичайні кросівки Хатфілда стали першими кросівками для бігу, в яких було використано неопрен завдяки технології Dynamic Fit, що поєднувала цей гнучкий матеріал зсередини з термопластичним зовнішнім корпусом, який надавав їм структуру. Ззаду було видалено підп'ятник, а підтримку забезпечував гумовий ремінець, закріплений за ахілловим сухожиллям. Ця інноваційна особливість надавала взуттю схожості з сандалями і стала причиною, чому воно отримало назву «Huarache» на честь традиційного мексиканського взуття. Побачивши попередні ескізи Хатфілда, Сенді Бодекер, директор з розвитку продукції Nike, назвав їх «кросівками богів» — це було не тільки схвальне відгук, але й відсилання до їхнього схожого на сандалі вигляду, який нагадував взуття, яке носили міфічні грецькі боги, такі як Зевс.
Далі був виготовлений прототип. Окрім термопластичного екзоскелету, Air Huarache мав низку особливостей, що підвищували його комфорт та ефективність для бігунів. Устілка з пам'ятної піни була поєднана з піною Phylon і Air у підошві, щоб зробити її м'якою під ногами, а подвійні ряди петельок дозволяли користувачеві налаштувати шнурівку відповідно до своїх уподобань. Вони також зменшили брендинг — ідея, яка на той час була досить радикальною. Але Хатфілд був упевнений, що поєднання функціонального мексиканського взуття та неопрену, що облягає ногу, дало в результаті взуття, настільки унікальне, що тільки Nike могла його створити. Всі знали, що це дизайн Nike, тому логотип бренду можна було не вказувати. Натомість Huarache отримав власну характерну нашивку, яку розмістили на язичку, а логотип Nike залишився на підошві та ремінці на п'яті. Цей крок відображав мінімалістичний етос, який Nike намагався впровадити у своїх нових кросівках. Huarache, безсумнівно, втілював це, оскільки дизайнери використовували тільки найнеобхідніші компоненти, що дозволило зменшити вагу взуття до приблизно 9,5 унцій, зробивши його найлегшим кросівком на той час і взуттям, що відповідало найвищим стандартам технологічної досконалості.
На той момент все виглядало дуже позитивно для Nike Air Huarache. Так було до тих пір, поки зразки не були представлені менеджерам магазинів. На превеликий жаль Nike, замовлень було недостатньо, щоб виправдати виробництво, і модель майже була знята з виробництва. Якби не особливо сміливий менеджер з продуктів на ім'я Том Хартге, який замовив 5000 пар Huarache, не маючи відповідного дозволу, ці кросівки, можливо, ніколи не побачили б світ. Хартге поїхав на Нью-Йоркський марафон, ідеальне місце для презентації нових кросівок. Через три дні всі кросівки були продані. Попит був встановлений, і менеджери магазинів замовили 500 000 пар протягом першого місяця.
Після виходу на ринок у 1991 році Nike Huarache не тільки виглядали зовсім інакше, ніж інші кросівки початку 90-х, але й завдяки неопреновій підкладці підлаштовувалися під форму стопи кожного користувача. Це надавало їм унікальної форми, схожої на шкарпетку, тому бренд випустив їх під слоганом «Ви обійняли свою ногу сьогодні?», натякаючи на підтримку, тепло і комфорт. Це була культова фраза, яка здобула міжнародну популярність після події, пов'язаної зі спортсменом Дереком Редмондом під час Олімпійських ігор 1992 року в Барселоні. Після травми ноги під час півфіналу на 400 метрів він був рішуче налаштований закінчити забіг. Побачивши, як його син бореться, батько Редмонда вийшов на доріжку, щоб допомогти йому. Він випадково був одягнений у фірмову кепку Nike та футболку з великим написом слогану Huarache, ненавмисно продемонструвавши її величезній світовій аудиторії, коли підтримував свого сина на фініші в дійсно зворушливий момент.
Інший спортсмен, американський спринтер і олімпійський чемпіон Майкл Джонсон, дав взуттю більш офіційну підтримку, знявшись у знаменитій рекламі 1992 року, яка принесла Huarache набагато ширше визнання. Хоча оригінальна модель була випущена в трьох яскравих кольорах — Scream Green, Purple Punch і Game Royal — які використовувалися в наступних випусках, величезна кількість різних версій дизайну, що з'явилися за останні десятиліття, показує, наскільки впливовою вона стала. З роками модель була перероблена в кросівки для крос-тренінгу та футбольні бутси для американського футболу, але одним з найвідоміших еволюційних кроків революційної моделі Huarache став її перехід на баскетбольний майданчик.
Щоб досягти цієї спортивної зміни, Тінкер Хатфілд почав з того, що змінив легку конструкцію Huarache, придатну для бігу, на більш придатну для майданчика, додавши вищу підтримку щиколотки та глибшу підошву. За допомогою молодого дизайнера Еріка Авара було створено та випущено в 1992 році модель Nike Air Flight Huarache, спеціально призначену для баскетболу. Її успіх був негайно закріплений підтримкою сенсаційної команди коледжу Мічигану «Fab Five». Популярність моделі зростала, оскільки все більше гравців НБА почали її використовувати. Однак саме Кобі Брайант зробив її справді культовою. На початку 2000-х років він носив особливу модель Flight Huarache в кольорах «Лейкерс» — жовтому і фіолетовому, що викликало бурхливу реакцію у фанатів. Універсальність Браянта надихнула Авара на створення ще однієї варіації Huarache, яка стала улюбленою баскетбольною моделлю протягом усього десятиліття — Nike Air Zoom Huarache 2k4.
Nike Huarache — це сміливе взуття. Так було в 1991 році, і так є досі. Він був натхненний черевиками для водних лиж, рекламований Сенді Бодекером, ігнорований менеджерами магазинів і вихваляний Майклом Джонсоном. Він процвітав на баскетбольних майданчиках і його носили відомі гравці. Зрештою, він став улюбленим модним аксесуаром. Це кросівки, які майже відправили на полицю, ще до того, як публіка їх побачила. Однак, подолавши цю початкову складність, чудові Huarache продовжують процвітати.